BOOK FAIR 2019

20 Sep

Dear families,

The ANNUAL BOOK FAIR will be taking place in our school on Wednesday, September 25 and Thursday, September 26. Students will enjoy a storytelling session during the school days at different times. Parents will be able to purchase a variety of English books for all ages from 14:00 to 17:30.

Thank you very much indeed
The English Department

¡¡Atención familias!!!

Un año más, podremos disfrutar de la book fair en el colegio, los días 25 y 26 de septiembre de 2019 que estará instalada en la sala multiusos del edificio de educación primaria.

Durante la jornada lectiva, los niños disfrutarán de un cuentacuentos en inglés por niveles y después del cole, la book fair se abrirá a todas las familias en horario de 14:00 a 17:30 horas, para que podáis echar un vistazo y comprar libros en inglés para los peques de la casa.

¡¡¡Os esperamos!!!